کاربر میهمان خوش آمدید  |  ورود به پنل کاربری  | 
        امروز : 31 فروردين 1403
 
نماینده طلایی بیت دیفندر

آمار بازدید
خلاصه آمار بازدید


تعداد کاربر آنلاین :  2 نفر
تعداد بازدید :  232893 نفر
شرايط گارانتي

شرایط گارانتی

نکاتی که باید به آن توجه شود

همراه داشتن کارت گارانتی جهت استفاده از مزایای گارانتی الزامی است 

وظیفه حفظ و نگهداری کارت گارانتی بعهده مشتری بوده و المثنی صادر نمیگردد

زمان انقضاء گارانتی بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت گارانتی یا بر چسب گارانتی محاسبه می گردد

تحویل و دریافت کالای معیوب به مرکز یا نمایندگی های خدمات به عهده صاحب کالا می باشد

در هنگام خرید، مشتری موظف به بررسی سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن ملحقات، کنترل صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا می باشد

جابجایی، مخدوش یا پاره شدن کارت گارانتی یا هر یک از برچسب های سریال، هولوگرام، ظرفیت فلش ها، بارکد، صدمات فیزیکی و عیوب ظاهری که در اثر ضربه، آتش، مواد شیمیایی، مایعات، نوسانات برق و استفاده نا صحیح و دستکاری افراد غیر مجاز ایجاد شوند موجب ابطال گارانتی می گردد و در صورتی که قابل تعمیر باشد، پس از پرداخت هزینه تعمیر توسط مشتری تعمیر می گردد.

عدم سازگاری قطعه با سایر قطعات سیستم به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن قطعه توسط مرکز خدمات به صاحب قطعه عودت داده می شود

مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم، فقط و فقط بعهده مشتری خواهد بود و شرکت ارائه دهنده خدمات مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته ندارد

چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، قطعه به صاحب آن عودت داده شده و شرکت مسئولیتی در قبال قطعه فوق نخواهد داشت و قطعه در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت

تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا بعهده کارشناسان شرکت خواهد بود

شرکت بر اساس تشخیص کارشناس خود، کالای تحت پوشش گارانتی را با استفاده از قطعات اصلی، تعمیر یا با نمونه سالم مشابه تعویض خواهد کرد درستی عملکرد قطعات تعمیر یا تعویض شده در مدت ضمانت، تا پایان مدت گارانتی دستگاه تضمین می شود


پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش  کمتر از 4 عدد شامل گارانتی نمی باشد

تجهیزات جانبی نوت بوک مانند میکروفون، ماوس، هدفون و غیره شامل یک ماه گارانتی می باشند

كالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد

صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی باشد

گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت است. خدمات نرم افزاری اعم از تهیه یا کپی یا نصب ریکاوری یا نصب و ارتقاء سیستم عامل، درایورها، نرم افزارهای کاربردی، ویروس زدایی، تهیه پشتیبان از فایلهای مورد نیاز، بازیابی رمز عبور سیستم، مشکلات نرم افزاری و سایر خدمات نرم افزاری اساساً مربوط به کاربر است و کلاً جزو تعهدات شرکت دراین گارانتی نیست . در صورتی که به منظور تکمیل مراحل تعمیرات نیاز به انجام هر یک از موارد فوق الذکر باشد، هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود

 


بازدید: 3541